Sabtu, 22 Ogos 2015

asrama berpuaka part 1

hey dyi dh lme x update blog kn ??
dyi nk buat fantic ni.. kpop idol dyi yee..

ASRAMA BERPUAKA PART 1

Kringgg!!!! Perhatian kepada semua pelajar asrama penuh Gangnam.Sila ucap selamat tinggal kat omma dan appa korg ye..Mcmlh asrama ni de cuti smpai korg nk kne nanges..

luhan:walaweyhh,dye punye ayt tuk sindir kite baik punye.. terlajak kuat ngn terkurang ajar..nasib aku xde heart attack..
chanyeol;apesal ngn ko ni.. kang aq tempeleng kang terus jdik batu nk x ??
luhan:hehe.. lek lh ..
D.O:ommaa !!! tolong jga kn kuali sye tau.. huu *sambil nanges..*
omma D.O:ishh kamu ni ingtkn suh omma jaga diri rpenye... bertuah pune anak ..
sehun:weyhh korg jom masuk.......
chanyeol:masuk ape??
sehun:*tepuk kepala chanyeol*
chanyeol:woiii ape main tepuk2 niii...
sehun:aku ckp jom masuk dorm.. tulh lain kali bagi aku abes ckp dlu..
chanyeol:hehe..

DIDALAM DORM
luhan:fuhyooo!!!!! berhabuk gile sampai aku xleh nmpk katil aku...
sehun:aduhmakaiiiii..cmne aku nk simpan barang aku nii ??
D.O:weyhh aku nk kuali..
chanyeol:*tgh kemas katil smbil nyanyi lagu overdose*
*tiba2 cikgu dtg smbil bawa 2 org namja*
cikgu:anyong.. maaf klu ckigu menganggu  kamu semua..
luhan:ehh xdelh cikgu
cikgu:hah!! ni ade kawan bru tuk kamu.. yang ni jongsuk dan ni minho..oklh cikgu nk antar adik dyeorg plk..

DIDALAM DORM YEOJA
cikgu:anyong..ni cikgu ade kwn bru tuk kamu semua.. jgn buli dye ye.. zaty.. adk kpd jongsuk dan minho..
taenyeon:hi zaty !! sye taenyeon..
zaty:hi!!
IU:awk adk minho ea?
zaty:yup.. oppa jongsuk ngn minho tu oppa sye.. dyeorg stu dorm ngn oppa luhan..
IU:*oh minho ku*

BERSAMBUNG...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan